piątek, 29 lipca 2016

Moje miejsca w sieci - blogi 1/2


Chciałam się dzisiaj podzielić moją listą blogów, które regularnie czytam, oglądam i podziwiam. Wszystkie są prowadzone przez niesamowite kobiety, a tematyka jest bardzo różnorodna, jak zobaczycie za chwilę.

Blogi wnętrzarskie

Piękne wnętrza i nietypowe pomysły na nie, to mój mały konik od dawna. Choć moje mieszkanie jest juz w zasadzie w pełni urządzone (otwarta pozostaje jedynie kwestia okien - stare rolety do wymiany i ogólnie nie mam na nie pomysłu, od zawsze), chętnie od czasu do czasu coś przestawiam i udoskonalam. Ze względu na niedużą powierzchnię, wszelkie udogodnienia poprawiające funkcjonalność są na wagę złota.

Domek z werandą i ogródkiem. Moje wielkie marzenie. Własne warzywa, kwiaty. Grzebanie w ziemi. Śpiew ptaków i kawa w bujanym fotelu... Zieleń, duzo zieleni.

Dlatego tak lubię bloga Green Canoe.

Joasia, autorka, to profesjonalistka w każdym calu. Mam wrażenie, że czego się nie dotknie, wychodzi jej wspaniale. Zdjęcia jej domu i ogrodu są obłędne, pomysły nieszablonowe, czyta się i ogląda ten blog z ogromną przyjemnością.

Podobnie jak bloga Kasi: Mój dom moje miejsce.


Kasia jest mega kreatywną osobą, szyje, urządza, do tego jest mamą czwórki dzieci, a jej dom zachwyca. Nie wiem jak ona godzi to wszystko, jak znajduje czas. Ostatnio niestety jakoś nowych postów brak, ale przy takiej ilości obowiązków wcale się nie dziwię.

Jednym z pierwszych wnętrzarskich blogów, które odkryłam w sieci dobrych kilka lat temu i który od razu stał się moim ulubionym jest My little white home.


Jest to miejsce pełne ciepła, miłości i rodziny. Wszystko w pięknej oprawie. Joasia jest mamą trójki dzieci, tak jak ja mieszka w Warszawie. Jej mieszkanie jest niewiele większe od mojego, ma niesamowity klimat, jest niezwykle zadbane i zaopiekowane. Są też posty działkowe, to dzięki nim zaczełam się zastanawiać nad takim pośrednim spełnieniem marzenia odnośnie grzebania w ziemi i posiadaniu własnej trawy.

Blogi lifestylowe

Często wpadam do Laurentino.

Jego autorka jak i sam blog bardzo się zmienił w przeciagu ostatnich 2 lat z blogu stricte wnętrzarskiego na taki o życiu. Bardzo na plus.
Chętnie wpadam sprawdzić co słychać i czym fajnym tym razem autorka się dzieli: np. domowej roboty dezodorant z jej przepisu na bazie oleju kokosowego i sody oczyszczonej to rewelacja!

Żeby poczuć zapach domu nie ruszając się sprzed komputera zapraszam do Home Fragrance.


Blog o domu, dzieciach, rodzinie, wyprawach małych i dużych. Odkrywaniu świata i jego magii. Piękne zdjęcia, a na nich niesamowicie uchwycona codzienność Kamili. Trudno opisać ten klimat, trzeba tam poprostu zajrzeć.

Od niedawna wpadam też do Bogusi, autorki bloga Piękno i Minimalizm.




To od niej dowiedziałam się o bambusowych wacikach, czarnym afrykańskim mydle dostępnym w Rossmanie i polkiej marce Yope. I o wielu innych, fajnych rzeczach.
Wpadam z przyjemnością, jak do dobrej znajomej, a to dzięki sposobowi w jaki ten blog jest pisany, obiektywizmowi i otwartości Bogusi.

I tu zakończę część pierwszą mojej listy, zapraszam do lektury moich faworytów. Następnym razem napiszę jeszcze o czytanych przeze mnie blogach kulinarnych i o minimaliźmie.

A jakie są Wasze ulubione miejsca w blogosferze? Chętnie poczytam :)

* wszystkie zdjęcia logo pochodzą z wymienionych blogów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu. Zapraszam ponownie :)