środa, 4 stycznia 2017

Mój blog ma rok... Co dalej? Zmiany, zmiany, zmiany...


Okres przedświąteczny przeleciał mi w tempie błyskawicy. Na kilka dni przed Świętami postanowiłam też przejść całkowicie na tryb offline, skupić się maksymalnie na rodzinie i atmosferze i w ten sposób... 'przegapiłam' pierwsze urodziny mojego bloga oraz nie złożyłam Wam życzeń świąteczno-noworocznych. A zatem:

Wszystkiego co najlepsze w 2017 dla nas wszystkich!  


Wszyscy robia podsumowania zeszłego roku lub planują nowy. Ja tymczasem zastanawiam się nad miejscem w którym jestem obecnie oraz drogą, która mnie tu zaprowadziła.
Zdecydowałam się na założenie bloga bo lubię pisać i wydawało mi się, że mam czym się dzielić. 
W ciągu kilku ostatnich lat wiele zmieniło się w moim życiu, częściowo dzięki pojawieniu się na świecie dzieci i naturalnemu przewartościowaniu, które spotyka chyba większość mam, potem zaczełam na nowo definiować siebie, moje cele, marzenia. 
Zaczełam czytać, szukać - sama nie wiedząc na początku czego. W ten sposób trafiłam na pojęcie minimalizmu, najpierw czyściłam otoczenie, potem swoją głowę (ten proces ciągle trwa!). Blog miał mi poniekąd pomóc w zaprowadzeniu ładu w moich przemyśleniach, nadaniu wszystkiemu nowego porządku - chciałam stworzyć swój szablon prostego życia, z którego mogliby skorzystać również inni. Chyba trochę się w tym zagubiłam i w nadchodzącym roku chciałabym nadać moim wpisom inny charakter, bez napinki, że muszą to być złote rady i sprawdzone rozwiązania - bo takie uniwersalne przepisy na życie przecież nie istnieją...

Nadal uważam, że nasz dorosły świat jest chaotyczny i niepotrzebnie skomplikowany. 
Że można i trzeba zrezygnować ze wszystkiego co nam nie służy i niepotrzebnie zaprząta nam myśli. Że najlepsze są najprostsze rozwiązania i równowaga, we wszystkim. 

I o tej równowadze we wszystkim będę pisała w tym roku! :)

Mam kilka pomysłów na nowe cykle, chciałabym też bardzo pisać regularniej. 

Dziękuję za wszystkie wizyty, dotychczasowe komentarze i proszę o więcej - to mi pomoże ustawiać właściwie mój blogowy kompas.

2 komentarze:

  1. Powodzenia w kolejnym roku na wszystkich frontach :) Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu. Zapraszam ponownie :)