piątek, 20 stycznia 2017

Co jest Godne Polecenia? Zapraszam na nowy cykl.


Zgodnie z zapowiedzią, chciałam przedstawić Wam nowy cykl na moim blogu - Godne Polecenia.

Bardzo sobię cenię wszelkie dobre rady, rekomendacje, wypróbowane przepisy. Jeżeli tylko pochodzą od osób, które mają podobny sposób na życie, priorytety lub też są dla mnie autorytetami w danej dziedzinie, jest to wspaniały sposób na ułatwienie sobie życia.

I tak po fajny przepis  na bazie naturalnych produktów wpadam na bloga White Plate lub do Agnieszki Maciąg, kiedy nie jestem pewna jak wyprać wełniany sweter szukam podpowiedzi na blogu Simplicite, po inspiracje w kwestii prac plastycznych z dziećmi wpadam do Home Fragrance. To moje pewniaki - wiem, że znajdę tam sprawdzone informacje (więcej o moich ulubionych blogach przeczytacie TU i TU).

Żyjemy w świecie niemal nieograniczonego wyboru - dotyczy to w zasadzie wszystkiego i moim zdaniem zupełnie niepotrzebnie obciąża. Dokonywanie wyborów wymaga od nas coraz większych nakładów czasu i zaangażowania. 
Żeby kupić dobre jedzenie, trzeba czytać metki. 
Jeśli zdecydujemy się zapisac do fitness klubu trzeba najpierw przebrnąć przez tytuły dostępnych zajęć, brzmiących jak z innej planety... 
Podobnie jest z ubraniami - nie wystarczy znaleźć swój wymarzony fason swetra, jeśli jest on z akrylu to już po miesiącu będzie wyglądał jakby miał kilka lat, do tego będziemy się w nim pocić i czuć niekomfortowo. 

Nie ma rozwiązań idealnych, różnimy się wiec mamy inne potrzeby, możliwości. Ale możemy się nawzajem inspirować. Podpowiadać sobie drogę na skróty, dzielić się doświadczeniami. 

Dlatego wpadłam na pomysł tego cyklu. 

Moje Godne Polecenia to marki, rzeczy, miejsca, które z czystym sumieniem mogę polecić, bo je dobrze znam, bo bardzo się u mnie sprawdziły, bo chętnie i często do nich wracam i wiem, że się nie zawiodę. 

Zaznaczam, że nie ma tu mowy o żadnej płatnej reklamie, to z założenia będzie bardzo uczciwy i subiektywny cykl. 

Mam nadzieję, że poczujecie się zainspirowane. 

Zapraszam!


P.S. Pierwszy wpis już w ten weekend ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu. Zapraszam ponownie :)