czwartek, 6 października 2016

A w listopadzie...


Jakiś czas temu znalazłam w internecie informacje o Targach Kosmetyków Naturalnych 'Ekocuda' zaplanowanych na listopad.

Po przejrzeniu listy wystawców, bardzo się ucieszyłam - jest tam wiele znanych marek, ale także kilka polskich, mniej popularnych, które już od jakiegoś czasu miałam ochotę wypróbować, ale zniechęcały mnie koszty przesyłki lub perspektywa zamawiania czegoś na zapas, żeby tylko ich uniknąć. Tak, zdecydowanie nie lubię płacić za przesyłkę dlatego formuła takich targów jest dla mnie dość atrakcyjna, sama inicjatywa promowania kosmetyków naturalnych również bardzo mi sie podoba.

Pomyślałam sobie więc, że warto się tą informacją podzielić również z Wami. Fajnie będzie powąchać, przetestować na miejscu i porozmawiać z autorami.
Sama nastawiam się głównie na polskie marki, żadne tam seryjne produkcje ;) Jakoś takie kosmetyki służą mi najlepiej, wierzę że to dlatego, że jest w nich serce i pasja.
Aktualnie kończy mi sie sól do kąpieli (mam na oku tą od hagi), peeling do ciała (wypatrzyłam już sobie ten z wytwórni mydła, fajną opcją jest też ich mydło peelingujące), chciałabym także wypróbować mydło do włosów od purite. Wraz z nastaniem niższych temperatur, także jakieś smarowidło do rąk i ciała staje się niezbędne.

Targi posiadają fanpage na Facebooku oraz stronę internetową, gdzie można sprawdzić aktualną listę wystawców: KLIK.
To jak, będziecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu. Zapraszam ponownie :)