piątek, 29 kwietnia 2016

Biorę rozbieg


Uwielbiam patrzeć w niebo. Widok mięciutkich obłoczków mnie uskrzydla. Mam mnóstwo zdjęć z wypraw małych i dużych - właśnie nieba. Cieszę się, ze już wiosna, że słońce i więcej nieba nade mną, że łatwiej się cieszyć dniem codziennym i tym co mam...

Cicho tu u mnie ostatnio, chociaż mam zanotowanych wiele tematów o których chciałabym napisać. Dopadło mnie chyba wiosenne przesilenie, kwiecień był też dla mnie miesiącem wyzwań - musiałam podjąć kilka ważnych decyzji w bardzo krótki czasie. To mnie trochę wyczerpało, teraz trzeba się zregenerować.
W majowy weekend czeka mnie podróż, niestety służbowa. Chociaż czy na pewno niestety... Będzie czas na pobycie sama ze sobą, odpoczynek od codziennych obowiązków, totalna zmiana otoczenia i spraw na codzień zaprzątających mi głowę.
Wszystko co nas spotyka jest po coś i zawsze jest w tym trochę dobrego, choć często trudno to dostrzec. 

Wspaniałej majówki dla wszystkich, dużo błękitu i słońca!

2 komentarze:

Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu. Zapraszam ponownie :)